خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش رندرهایی از گوشی گلکسی ای 03 اس (Galaxy A03s)  توسط یکی از وب سایت های معتبر گوشی تلفن همراه منتشر شد و در این تصاویر طراحی این دستگاه را دیدیم. حال گزارشات اخیر نشان می دهد این گوشی با نام گلکسی ای 03 اس مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه 6.5 اینچ بوده و از تراشه پردازشی هلیو P35 مدیاتک بهره می برد. همچنین باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند و با قیمت زیر 200 دلار بدست کاربران می رسد.

گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی سامسونگ معرفی شد
در جلوی بدنه و داخل بریدگی قطره‌ای شکل نمایشگر هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است
.دوربین پشتی گلکسی ای 03 اس یک ماژول سه‌گانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دو لنز کمکی 2 مگاپیکسلی است که یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری هم برای تشخیص عمق کاربر دارد.

این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و آبی تولید شده و دارای دو نسخه 3/32 و 4/64 گیگابایتی است. قیمت گوشی اول معادل 155 دلار و مدل دوم هم 168 دلار است.

سیستم عاملی که سامسونگ به صورت پیش فرض بر روی گلکسی ای 03 اس نصب کرده، نسخه سبک‌تری از رابط کاربری One UI با نام One UI 3.1 Core است که بر پایه اندروید 11 توسعه داده شده و به راحتی می‌تواند تمام برنامه‌های روز دنیا را اجرا کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی