خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تا به حال خبرها وشایعات مختلفی درباره ی ردمی کی 30 اس شنیده ایم. درواقع این گوشی جایگزین می 10 تی (Xiaomi Mi 10T)  خواهد بود. تا به این لحظه تاریخ دقیق و رسمی برای عرضه این اسمارت فون ارائه نشده است. اما به تازگی چندین منابع معتبر اعلام کردند که این گوشی در 27 اکتبر (6 آبان) رونمایی و عرضه خواهد شد. . از جمله مشخصات سخت افزاری Redmi K30S می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کرد.

تاریخ عرضه شیائومی ردمی کی 30 اس  مشخص شد
در زمینه میزان حافظه هم باید گفت می 10 تی در دو نسخه 6/128 و 8/128 گیگابایتی عرضه شده بود، اما جای تعجبی نخواهد داشت اگر شیائومی یک نسخه ویژه از گوشی جدید خود را با رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی بیشتر تولید کند. چرا که این گوشی فاقد شیار کارت حافظه خواهد بود و در نتیجه پس از خرید امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی وجود نخواهد داشت
.

ردمی کی 30 اس هم به احتمال زیاد مانند دیگر محصولات شیائومی ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد اما انتظار می‌رود این گوشی در سایر کشورها و به خصوص مناطقی که شیائومی می 10 تی را دریافت نکرده بودند نیز روانه بازار شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این گوشی شیائومی مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپری و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود و تنها تفاوت آن در مقایسه با شیائومی می 10 تی احتمالاً به برند و مارک نقش بسته بر روی پنل پشتی خلاصه خواهد شد! این یعنی ردمی کی 30 اس از تراشه اسنپدراگون 865، صفحه نمایش LCD بزرگ و 6.67 اینچی با رزولوشن 1080p و شارژ سریع 33 وات برای باتری بهره خواهد برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی