خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چندی پیش خبرهایی منتشر شده بود که نشان می داد کمپانی شیائومی در حال کار بروی یک دستگاه جدید با دوربین 200 مگاپیکسلی است. حال به تازگی یک حساب کاربری با نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو چین ادعا می کند که کمپانی چینی به زودی از گوشی جدید خود به نام شیائومی 12 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی می کند و رکورد جدیدی به نام خود ثبت می کنند. البته ناگفته نماند دوربین 200 مگاپیکسلی لزوما به آن معنا نیست که قابلیت تصویربرداری آن فوق العاده است .

به زودی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با بهره مندی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار می شود
ویژگی اصلی این گوشی شیائومی نیز دوربین
۲۰۰ مگاپیکسلی آن خواهد بود. هرچند اضافه شدن تعداد پیکسل ها به معنای ثبت عکس های باکیفیت نخواهد بود. با توجه به اینکه احتمال عرضه چنین گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی وجود دارد در این صورت شیائومی رکورد عرضه بزرگترین دوربین در بازار را از آن خود خواهد کرد. گوشی های پرچمدار فعلی تنها به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز بودند

پیش از این شیائومی از گوشی می ۱۱ اولترا در اوایل سال میلادی رونمایی کرده بود که به نمایشگر امولد ۶.۸۱ اینچی و اسنپدراگون 888 با رم ۸ گیگابایت مجهز شده بود.خبرهای منتشر شده در سال جاری از تلاش شیائومی برای ساخت این دوربین 200 مگاپیکسلی حکایت داشت.

سنسور اصلی دوربین سه گانه آن ۵۰ مگاپیکسل بوده است. گوشی بعدی و پرچمدار شیائومی نیز شیائومی ۱۲ اولترا خواهد بود که سنسور اصلی آن ۲۰۰ مگاپیکسلی است. طبق ادعای Digital Chat Station شیائومی گوشی جدید خود به نام شیائومی ۱۲ اولترا را در سه مدل با چیپ اسنپدراگون ۸۹۵ عرضه می‌کند.

باید توجه داشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به معنای ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر نخواهد بود. شیائومی در این گوشی تلاش کرد تا تصاویر شگفت انگیز ۱۶ مگاپیکسلی تولید کند. اما ممکن است برای گرفتن عکس‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز گزینه‌هایی در اختیار کاربر قرار داده شده باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی