خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید کمپانی اپل در اواخر سال گذشته دو محصول خود به نام های مک بوک ایر و مک بوک پرو 13 اینچی را با توجه به روند گذار از تراشه های اینتل، به عنوان اولین لپ تاپ های مک که مجهز به تراشه M1 بوده اند  را به روز کرد. به تازگی برخی از کاربران با مشکل جدی روبرو شده اند.  درواقع این افراد می گویند که بدون هیچ دلیل خاصی روی نمایشگر لپ تاپ هایشان ترک افتاده است.
برخی کاربران از ترک خوردن نمایشگر مک بوک M1 خبر می دهند

چندین عضو انجمن پشتیبانی اپل ادعا می‌کنند که این شرکت مشکل را پنهان می‌کند؛ اما هیچ مدرک واضحی وجود ندارد که نشان بدهد اپل از یک مشکل گسترده آگاه است یا سیاستی برای رد تعمیرات مربوطه وضع کرده. مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو M1 دقیقا به همان شاسی، لولا و نمایشگری مجهز شده‌اند که اپل چندین سال متمادی از آن‌ها استفاده می‌کند. به‌طور کلی، عده‌ای بر این باورند که فاصله‌ی نقطه‌ی تماس نمایشگر و بدنه مک‌‌بوک‌ به‌قدری کم است که حتی کوچک‌ترین زباله‌ای می‌تواند روی نمایشگر فشار بیاورد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از بستن مک‌‌بوک‌ از نبود زباله یا هر جسم زائدی مطمئن شوید.

به گفته متخصصان تعمیرات مجاز اپل، این خسارت که ظاهراً از آن به‌عنوان ترک نقطه تماس یاد می‌شود، تحت پوشش ضمانت‌نامه استاندارد شرکت قرار ندارد؛ بنابراین هزینه‌های تعمیر یا تعویض را شامل نمی‌شود. گفته می‌شود سایر افراد با مشکلات مشابه مطلع شده‌اند که این آسیب در هنگام فشار ایجاد شده و از قرار معلوم، یک‌تکه زائد بین نمایشگر و قاب اصلی قرار گرفته است.

مالکان مشکل یادشده را در انجمن‌های پشتیبانی اپل گزارش داده‌اند و ادعا می‌کنند نمایشگر مک‌بوک بدون وارد شدن ضربه ترک برداشته است. در توصیف یکی از کاربران آمده است که وی در ساعات پایانی شب مک‌بوک ایر خود را روی میز کار گذاشته و صبح وقتی بیدار شده، بدون هیچ دلیلی با ترک کوچکی در سمت راست نمایشگر مواجه شده است.

در بیشتر موارد، توضیحات ارائه‌شده رضایت‌بخش نبود؛ زیرا کاربران ادعا می‌کردند قبل از بستن لپ تاپ اپل، هیچ جسم زائد یا زباله‌ای وجود نداشته است. برخی دیگر می‌گویند از دستگاه به‌طور معمول استفاده می‌کنند و فشار اضافه‌ای روی نمایشگر وارد نمی‌آورند. البته به‌ نظر نمی‌رسد با مشکل حاد و شایعی مواجه باشیم؛ زیرا تعداد افرادی که مشکل را گزارش داده‌اند بسیار کم است و همان‌طور که گفته شده، احتمالا اغلب این موارد  به دلیل قرار گرفتن مانعی بین نمایشگر و نقطه اتصال شاسی ایجاد شده است. بسیاری از کاربران متحمل پرداخت هزینه تعمیر یا تعویض نمایشگر بالغ‌ بر ۵۰۰ دلار شده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی