خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سال هاست که کمپانی گوشی های هوشمند مطرح دنیا به دنبال فناوری شارژ سریع هستند و طی این سال ها پیشرفت قابل ملاحضه ای را داشته اند. سرعت این فناوری حالا از ۱۰۰ وات هم فراتر رفته، اما این سرعت هنوز تجاری نشده است . به تازگی افشاگری به نام Tron اطلاعاتی منتشر کرده است که به نظر می رسد سامسونگ در سری گلکسی S22 از شارژ سریع ۶۵ استفاده می کند.
سامسونگ فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی را برای سری گلکسی S22 آزمایش می کند

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نامTron ، فناوری شارژ ۶۵ واتی سامسونگ در مرحله آزمایش قرار دارد. این فناوری برای گوشی‌هایی با اسم رمز Rainbow یا رنگین‌کمان تست می‌شود که برای مربوط به گوشی گلکسی S22 است.

شارژ ۶۵ واتی سامسونگ در فوریه سال جاری از سوی TUV SUD تاییدیه دریافت کرده و همین شارژر با شماره مدل EP-TA865 اواخر سال ۲۰۲۰ موفق به کسب تاییدیه از NRRA کره جنوبی شده بود. طبق این تاییدیه، حداکثر نرخ خروجی این شارژر برابر ۲۰ ولت/۳.۲۵ آمپر است.

گوشی‌های سری گلکسی S21‌  سامسونگ تنها از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که گفته می‌شود اپل چنین فناوری را به گوشی‌های سری آیفون 13 اضافه می کند . اما کره‌ای‌ها می‌خواهند سرعت شارژ پرچمدارهای آینده‌شان را افزایش دهند.

چند وقت پیش شیائومی از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی رونمایی کرد که احتمالا سال آینده تجاری می‌شود. اوپو هم اخیرا فناوری شارژ سریع جدیدی را معرفی کرده است. اکثر پرچمدارهای بازار بدون شارژ به فروش می‌رسند و خبری از آداپتور درون جعبه آن‌ها نیست که می‌توان به سری گلکسی S21 و آیفون ۱۲ اشاره کرد. بنابراین کاربران مجبور به خرید شارژر بطور جداگانه هستند.

سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس را با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی روانه بازار کرد، اما اکثر محصولات جدیدش از شارژ ۱۵ تا ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. چنین سرعتی برای بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند جهان چندان قابل قبول نیست. در توییت این منبع به Rainbow RGB اشاره شده که حرف R به مدل استاندارد، حرف G به مدل پلاس و B به مدل اولترا گلکسی S22 اشاره دارد، بنابراین احتمالا تمام گوشی‌های این سری از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی