خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آنطور که پیداست کمپانی شیائومی تصمیم دارد طی یک رویداد در ماه آگوست از تبلت های جدید خود معرفی کند؛ محصولاتی که از نظر کیفیت و مشخصات سخت افزاری در رده ی پریمیوم قرار می گیرند. گمانه زنی های مبنی بر رونمایی   Mi Pad 5در این مراسم وجود دارد. شایعاتی که ادعا می کنند این محصولات 3 مدل Xiaomi Mi Pad 5 ، Mi Pad 5 Pro و Mi Pad 5 Pro Plus هستند.
می پد 5 پرو شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ روانه ی بازار خواهد شد

در برخی از شایعات آمده که می پد ۵ پرو دارای پنل LCD است؛ اما گزارش‌های دیگر به برخورداری محصول شیائومی از پنل OLED اشاره داشته‌اند. در هر صورت رزولوشن صفحه‌نمایش می پد ۵ پرو شیائومی به ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی خواهد بود.

انتظار می‌رود این تبلت شیائومی از قلم پشتیبانی کند. همچنین امکان اتصال کیبورد برای می پد ۵ پرو در نظر گرفته شده است تا کاربر امکان استفاده‌ی گسترده‌تری از تبلت شیائومی داشته باشد و از آن مانند لپ‌تاپ استفاده کند. گزارش GSMArena به ظرفیت باتری تبلت معرفی‌نشده‌ی شیائومی پرداخته است و ذکر می‌کند که می پد ۵ پرو دارای باتری با ظرفیت ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

مدل بالارده‌ی سری با نام می پد ۵ پرو به بازار خواهد آمد و گویا دارای شماره مدل M2105K81C است و از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند. این مدل مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. برای مدل استاندارد در نظر گرفته شده است که تنها از راه Wi-Fi قادر به اتصال به اینترنت باشد و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ بهره ببرد.می‌دانیم شرکت چینی حداقل برای معرفی دو تبلت آماده می‌شود و اطلاعاتی که جی اس ام آرنا منتشر کرده است، چنین موضوعی را تأیید می‌کند.

از مشخصات سخت‌افزاری دیگری که در مورد می پد ۵ پرو می‌دانیم برخورداری از صفحه‌نمایشی ۱۱ اینچ  است؛ البته مشخص نشده که دقیقا چه پنلی استفاده خواهد شد.در گزارش‌های قبلی اشاره شده بود که مدل استاندارد از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک استفاده خواهد کرد که از اسنپدراگون ۸۶۰، توان پردازشی بالاتری دارد؛ اما شیائومی در نظر گرفته است که از تراشه‌ی کوالکام برای تبلت‌های پریمیوم خود استفاده کند.

 

نظرات (۱)

  • ملیکا کریمی
  • ممنون مفید بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی