خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای منتشر شده، مدتی است که غول کره ای (سامسونگ) انرژی خود را صرف تولید محصول نسل جدید Galaxy Tab Active - که به‌ احتمال‌ قوی با عنوان Galaxy Tab Active 2 روانه ی بازار می شود.طراحی این تبلت سامسونگ نسبت به نسل قبلی خیلی فرق چندانی نکرده است درواقع تفاوت  آن صرفاً گوشه‌های آن گردتر شده و از دکمه‌های شفاف‌تری نیز برخوردار خواهد بود. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی پشت و 5 مگاپیکسل جلو، باتری 4450 آمپرساعتی نیز اشاره کرد.
نسل جدید تبلت‌های مقاوم سامسونگ در آستانه ورود به بازار
 

همچنین پردازنده به کار رفته بر روی این تبلت هوشمند Exynos 1.6 گیگاهرتزی سامسونگ بوده که به همراه 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه‌شده است.

یکی از قابلیت‌های این تبلت هوشمند، مربوط به کیت توسعه نرم‌افزاری عرضه‌ شده همراه با آن می‌باشد که برای ساخت نرم‌افزارهای مختص محیط کاری افراد در نظر گرفته‌ شده است. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی پشت و 5 مگاپیکسل جلو، باتری 4450 آمپرساعتی، مجهز بودن به قلم S و نسخه اندروید 7.1.1 اشاره کرد.
 

تاریخ دقیق عرضه Galaxy Tab Active 2 هنوز مشخص نشده است، اما قیمت تقریبی در نظر گرفته‌ شده برای این محصول 500 تا 600 دلار خواهد بود.با این‌ وجود، مشخصات سخت‌افزاری Galaxy Tab Active 2 نسبت به نسخه قبلی آن با تفاوت‌های بسیار زیاد و عمده‌ای همراه بوده که یکی از تفاوت‌های آن، صفحه نمایش 8 اینچی ال‌سی‌دی Galaxy Tab Active 2 با رزولوشن 1,280 x 800 است.
 

 

نظرات (۱)

قیمت حدودیش مشخص نشده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی