خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همان  طور که می دانید تاریخچه ی همکاری سامسونگ و نوکیا طولانی است. به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه برندهای روز دنیا نوکیا و سامسونگ، توافق نامه ای بر سر مجوز ثبت اختراع پتنت در حوزه ی استانداردهای ویدئویی منعقد کردند. طبق گزارشات وب سایت جی اس ام آرنا، به موجب این قرارداد کمپانی سامسونگ باید در ازای استفاده از فناوری های ویدئویی پتنت شده ی نوکیا به این کمپانی پول پرداخت کند. به نظر می رسد این توافق نامه به نوکیا مرتبط است و و به اچ ام دی گلوبال HMD Global ارتباطی ندارد.
سامسونگ و نوکیا قرارداد تجاری امضا کردند

آمار نشان می‌دهد در بیست سال اخیر، نوکیا بیش از ۱۲۹ میلیارد یورو در زمینه‌ی تحقیق‌و‌توسعه (R&D) سرمایه‌گذاری و بیش از ۲۰،۰۰۰ پتنت ثبت کرده است که بیش از ۳،۵۰۰ پتنت به فناوری 5G ارتباط دارند.در سال‌های اخیر، نوکیا به‌دلیل پیشرفت در حوزه‌ی فناوری‌های ویدئویی جوایزی کسب کرده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به چهار جایزه‌ی امی فناوری و مهندسی اشاره کنیم.

در نخستین ماه از سال جاری میلادی، اریکسون موفق شد در پرونده‌ای با محوریت صدور مجوز منطقی و بدون تبعیض پتنت در تگزاس برنده شود که علیه سامسونگ باز شده بود. حال اریکسون به شعبه‌ی اروپای سامسونگ نیز اتهام مشابهی زده است. پیش‌تر سامسونگ و اریکسون به توافق‌نامه‌ای ۶۵۰ میلیون یورویی بر سر پتنت رسیده‌ بودند که این مبلغ باید به اریکسون پرداخت می‌شد.

روئیترز می‌نویسد کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات متحده‌ی آمریکا ماه جاری میلادی اعلام کرده است تحقیقاتی را آغاز می‌کند تا ادعای اریکسون مبنی‌بر نقض پتنت‌هایش را بررسی کند. گفته می‌شود این پتنت‌ها به سیستم‌های زیرساخت شبکه‌ی سلولار بی‌سیم 4G و 5G مرتبط هستند.تاریخچه‌ی همکاری سامسونگ و نوکیا طولانی است. سال ۲۰۱۳، سامسونگ قراردادی پنج‌ساله به‌منظور کسب مجوز استفاده از پتنت‌های نوکیا امضا کرد. سپس سال ۲۰۱۶، نوکیا و سامسونگ توافق‌نامه‌ی صدور مجوز پتنت را گسترش دادند و سال ۲۰۱۸ نیز این اتفاق باردیگر رخ داد.

نظرات (۱)

سایت خیلی خوبی دارید 

امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی