خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کمپانی ریملی سابق براین مدعی شده بود که روی گوشی پرچمداری با پردازنده ی اسنپدراگون 888 کوالکام کار می کند حال از پرچمداری با عنوان ریملی جی تی فایوجی Realme GT 5G رونمایی کرد طبق گزارشات وب سایت جی اس ام آرنا، این گوشی از سخت افزار بسیار قدرتمند و فناوری شارژ پرسرعت بهره می برد این کمپانی پرچمدار جدید خود را با قیمت 430 دلار عرضه می کند.
گوشی پرچمدار ریلمی GT 5G با اسنپدراگون ۸۸۸ و قیمت ۴۳۰ دلاری معرفی شد

از نظر نرم‌افزاری ریلمی GT 5G به رابط کاربری ریلمی UI 2.0 بر پایه اندروید ۱۱ مجهز است و برای ارتقای تجربه کاربری حین بازی با هایپربوست ۴.۰ همراه شده که بیشترین میزان منابع مورد نیاز را در اختیار سیستم قرار می‌دهد.

این گوشی که ریلمی GT 5G نام دارد، میزبان نمایشگر ۶.۴۳ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن +Full HD است. نرخ تازه‌سازی این پنل ۱۲۰ هرتزی است و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن هم به ۳۶۰ هرتز می‌رسد.

قلب تپنده موبایل ریملی چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است و در کنار آن ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه پر سرعت UFS 3.1 قرار گرفته است. امکان ارتقای حافظه در دسترس از طریق microSD وجود ندارد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی ریلمی GT 5G از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند اما خبری از شارژ بی‌سیم نیست.

ریلمی پرچمدار جدید خود را با قیمت پایه ۴۳۰ دلار عرضه می‌کند اما مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن ۵۱۰ دلار قیمت گذاری شده است. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و زرد از امروز روانه بازار چین می‌شود اما از عرضه جهانی هنوز خبری نیست.

در پنل پشتی ریلمی GT 5G دروبین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. دوربین سلفی هم ۱۳ مگاپیکسلی است و درون حفره نمایشگر جای گرفته است. از ویژگی‌های دوربین اصلی باید به لرزشگیر الکترونیک، فیلمبرداری 4K/60fps و فیلمبرداری اسلوموشن 720p/480 اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی