خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کمپانی گوگل علاوه بر اینکه غول فناوری بوده، چند سالی است که دستگاه های دیجیتالی هم به بازار عرضه می کند. درواقع می توان به گوشی های هوشمند سری پیکسل اشاره کرد. به تازگی خبری منتشر شده مبنی براینکه این کمپانی تصمیم دارد مدل جدیدی به سری گوشی های ارزان قیمت خود اضافه کند. درواقع به نظر می رسد جدیدترین عضو این خانواده پیکسل 5 ای خواهد بود. امروز تصاویر رندر پیکسل 5 a منتشر شده است که شباهت زیادی به گوشی های قبلی گوگل دارند. این گوشی ترکیبی از پیکسل ۴ ای و پیکسل ۵ است.
اولین تصاویر رندر گوگل پیکسل ۵ ای منتشر شد

برای پیکسل ۵ ای دو دوربین پشت در نظر گرفته شده است و به همین دلیل شباهت زیادی به پیکسل ۴ ای مدل 5G دارد. جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا روی این گوشی دیده می‌شود و حسگر اثر انگشت پشت آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های پیکسل ۵ ای می‌توان به بلندگوهای استریو اشاره کرد.

به گزارش وب سایت GSMArena ، گوگل پیکسل ۵ ای در ابعاد ۱۵۶٫۲ در ۷۳٫۲ در ۸٫۸ میلی‌متر ساخته می‌شود که آن را از نظر اندازه، بین پیکسل ۴ ای و پیکسل ۴ ای مدل 5G قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد پیکسل ۵ ای بدنه‌ای یکپارچه دارد که جنس آن از پلاستیک است. به احتمال زیاد صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی OLED با کیفیت +Full HD روی این گوشی مشاهده خواهید کرد که حاشیه‌های باریکی دارد. دوربین سلفی پیکسل ۵ ای به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی