خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به تازگی خبری از سوی مدیر عامل شیائومی لی جون منتشر شده مبنی بر اینکه این کمپانی چینی بیش از 1.5 میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه در سال جاری سرمایه گذاری کرده است. درواقع انتظار می رود میزان سرمایه گذاری در امسال 30 الی 40 درصد رشد کند.
سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری شیائومی در بخش تحقیق و توسعه در سال ۲۰۲۰

می میکس ۴ که انتظار می‌رود گران‌ترین موبایل این کمپانی باشد، احتمالا از نوع تاشو خواهد بود. آخرین بار شیائومی در سال ۲۰۱۸ از گوشی می میکس ۳ رونمایی کرد و تا به امروز نسل جدید آن از راه نرسیده است. با توجه به معرفی می میکس ۴ تا پایان سال جاری میلادی، به احتمال زیاد در هفته‌های آینده شاهد انتشار گزارش‌ها و جزئیات مربوط به این دستگاه خواهیم بود.

بنیانگذار شیائومی اخیرا با انتشار بیانیه ای ، از برنامه‌های این کمپانی برای بخش و تحقیق و توسعه سخن گفته. لی به این موضوع اشاره داشته که این کمپانی به سرمایه‌گذاری در این بخش ادامه می‌دهد و میزان آن نسبت به سرمایه‌گذاری ۱.۵۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰، تا ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.شیائومی در سال‌های اخیر نه تنها جایگاهش را در بازار ارتقا داده، بلکه از محصولات نوآورانه زیادی هم رونمایی کرده که یکی از جدیدترین آن‌ها، یک گوشی با نمایشگر آبشاری است. برای دستیابی به چنین محصولاتی، شرکت‌ها باید در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام دهند.

لی جون همچنین جلسه‌ای با اهالی رسانه داشته که در آن سوالی درباره می میکس ۴ پرسیده شده. مدیرعامل شیائومی جزئیاتی درباره این محصول منتشر نکرده، با این حال اخیرا از معرفی نسل جدید می میکس به همراه یک تبلت جدید در سال جاری میلادی خبر داده است.

با توجه به این موضوع، این کمپانی چینی در سال جاری میلادی نزدیک به ۲ میلیارد دلار در این بخش هزینه خواهد کرد. شیائومی علاوه بر افزایش سرمایه‌گذاری، به دنبال استخدام مهندسان نیز خواهد بود و این کمپانی می‌خواهد نزدیک به ۵۰۰۰ کارمند جدید را در ۲۰۲۱ به خدمت بگیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی