خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به تازگی گزارشی از سوی سایت DigiTimes منتشر شد مبنی بر اینکه فروش جهانی گوشی های هوشمند نسبت به سال های گذشته با کاهش مواجه شده است درواقع در سه ماهه اول سال 2020 نبست به 2019 با کاهش ۸٫۸ همراه بوده است. اما این بزرگ ترین کاهش فروش سال به سال است که با توجه به بحران کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی، چنین کاهشی در آمار فروش گوشی ها اصلا حیرت انگیز نیست.
فروش گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ کاهش ۸٫۸ درصدی داشته است

گفتنی است در سال ۲۰۱۹ فقط حدود ۲۰ میلیون گوشی مبتنی بر این فناوری به دست کاربران رسیدند. با توجه به اینکه روز به روز قیمت این نوع گوشی‌ها کاهش پیدا می‌کند، در سال ۲۰۲۱ شاهد رشد قابل توجه فروش گوشی‌های ۵G خواهیم بودروی هم رفته، گفته می‌شود طی این سال حدود ۱٫۲۴ میلیارد گوشی راهی بازار شده که حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ میلیون از آن‌ها از فناوری ۵ G پشتیبانی می‌کنند.

روی هم رفته اپل و شیائومی تنها شرکت‌هایی هستند که طی این مدت با رشد فروش بیش از ۱۰ درصدی مواجه شده‌اند. این در حالی است که شرکت‌های سامسونگ و هواوی نسبت به سال ۲۰۱۹ گوشی‌های کمتری را راهی بازار کرده‌اند. باید ببینیم وضعیت فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ چه وضعیتی خواهد داشت.

سامسونگ، اپل و هواوی توانسته‌اند بیشترین گوشی‌ها را راهی بازار کنند و شیائومی، اوپو و ویوو در رتبه‌های بعدی قرار دارند.بر اساس این گزارش، بیشترین افت فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۰ رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال قبلی آمار فروش ۲۰ درصد کاهش یافته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی