خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با توجه به خبرهای منتشر شده، مبنی بر اینکه کمپانی  HMD Global قصد دارد گوشی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز نوکیا را با ویژگی های نوین مجددا وارد بازار موبایل نماید. حال طبق شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کند که کمپانی نوکیا در تلاش است تا دو گوشی کلاسیک نوکیا را باردیگر روانه ی  بازار کند.
نوکیا ۶۳۰۰ و سری نوکیا ۸۰۰۰ دوباره راهی بازار می‌شوند

گوشی بعدی که هنوز مدل آن مشخص نشده، یکی از گوشی‌های سری نوکیا ۸۰۰۰ خواهد بود. این گوشی‌ها از صفحه‌کلیدی کشویی برخوردار بودند و ظاهری بسیار زیبا داشتند. به‌طور مثال، گوشی نوکیا 8910i بدنه‌ای از جنس تیتانیوم و گوشی 8800 Gold Arte  Nokia بدنه‌ای از جنس طلای ۱۸ عیار داشت و قسمت D-Pad آن از جنس یاقوت بود. این گوشی‌ها را می‌توانیم آخرین گوشی‌های بسیار لوکس بازار قبل از برند ورتو بنامیم.

یکی از این گوشی‌های جدید نوکیا ۶۳۰۰ خواهد بود. این گوشی با ظاهر کلاسیک و بدنه فلزی ضدزنگش طرفداران زیادی کسب کرده بود.

هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ها از چه سیستم‌عاملی استفاده می‌کنند. آیا روی این گوشی‌ها بازهم سیستم عامل KaiOS را مشاهده می‌کنیم؟ این محصولات به‌احتمال زیاد در دسته‌ی گوشی‌های ساده قرار می‌گیرند که امکانات زیادی دراختیار کاربران قرار نمی‌دهند؛ اما از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند. در هفته‌های آینده، باید منتظر معرفی رسمی این گوشی‌ها باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی