خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با توجه به آمار منتشر شده از سوی کشور چین، این کشور تا پایان سال 2013 رتبه نخست کاربران تلفن همراه را داشته است با تمام شدن سال 2014 میلادی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات کشور چین آماری منتشر کرده است که بر اساس آن ۹۴/۵ درصد جمعیت این کشور در سال گذشته (۲۰۱۴ میلادی) از گوشی تلفن همراه استفاده کرده اند که این تعداد باعث قرار گرفتن این کشور در رتبه نخست کاربران تلفن همراه شده است.
چین همچنان رتبه نخست کاربران موبایل را دارد

در ارزیابی های انجام شده ، کاربران گوشی همراه در کشور چین ۶۵/۱۵ میلیارد پیامک فرستاده اند. یعنی هر شماره موبایل در این کشور روزانه ۱/۶۴ پیامک فرستاده است و به طور کل استفاده کاربران از اینترنت همراه نیز مساوی با ۲۴۰/۹۵۸ ترابایت ارزیابی شده است.

در کشور چین کاربران تلفن همراه سالانه ۴/۶۴ درصد و ماهانه ۴ درصد افزایش پیدا می کنند. تعداد ۳۷/۷۳ درصد این کاربران که برابر با ۴۸۵/۲۶ میلیون نفر است ، از استاندارد ارتباطی 3G استفاده می کنند و ۶۸/۰۵ درصد کاربران که برابر ۸۷۵/۲۲ میلیون نفر است از دستگاه های همراه خود برای وبگردی استفاده می کنند.طبق این آمار کاربران تلفن همراه در کشور چین در پایان ماه گذشته میلادی ۱/۲۸۶ میلیارد نفر بوده است و کاربران خطوط تلفن ثابت در پایان ماه گذشته در این کشور، تنها ۱۸/۳ درصد بوده است که برابر با ۲۴۹/۴۳ میلیون نفر است.

اپراتورهای بزرگ کشور چین

سه اپراتور بزرگ کشور چین از سال گذشته تا امروز "چاینا موبایل" با ۷۷۶ میلیون مشترک ، "چاینا یونیکام" با ۲۸۵/۷ میلیون مشترک و "چاینا تلکام" با ۱۸۵ میلیون مشترک هستند.

"چاینا موبایل" بزرگترین شرکت مخابراتی دنیا به حساب می آید که پس از اضافه شدن ۱۹میلیون مشترک برای سرویس 4G به جمع کاربران آن ، تعداد مشترکینش به ۹۰میلیون رسیده است.

دومین اپراتور بزرگ چین "چاینا یونیکام" در دسامبر سال گذشته ۱/۱۵ میلیون مشترک برای سرویس 3G و 4G به جمع کاربرانش اضافه شد و سومین اپراتور ، "چاینا تلکام" نیز در همین مدت ۲میلیون کاربر را میزبانی کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی