خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر، کلیه کابران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول می‌توانند از 17 تا پایان روز 18 اسفندماه 1398، دو شماره تلفن (همراه اول یا تلفن ثابت) را به لیست شماره‌های دلخواه خود اضافه نمایند و تا 30 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان با آنها داشته باشند.
همراه اول 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه به مناسبت روز پدر ارائه کرد

کلیه کاربران اپراتور همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #43 *10* اقدام به فعالسازی بسته طرح روز پدر کنند؛ همچنین کاربران  بعد از پایان حجم بسته‌شان، پیامک اطلاع‌رسانی اتمام حجم دریافت می‌کنند.مجموع حجم 30 دقیقه‌‌ای این بسته، برای مکالمات با دو شماره دلخواه در نظر گرفته شده که متقاضی می‌تواند آن را برای مکالمه با یک یا دو شماره استفاده کند؛ البته محدودیتی در استفاده این بسته لحاظ نشده و متقاضی می‌تواند حجم مذکور را در چندین تماس جداگانه مصرف کند.

این طرح که با هدف حراست از سلامت مشترکان در روزهای شیوع کرونا راه‌اندازی شده، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا ضمن توجه به اهمیت در خانه ماندن، بتوانند به راحتی و بدون هزینه روز پدر را تبریک بگویند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی