خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق خبرهای اعلام شده، در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ 2018 اپراتور و سیم کارت مختص کودک و نوجوان به نام تین تاک با هدف پشتیبانی از کودکان و نوجوانان در حیطه  اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی شد.
نخستین اپراتور کودک و سیم کارت کودکانه تین تاک رونمایی شد

در صورت تمایل خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول، می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید.

در کل جایگاه فناوری به سرعت در زندگی کودکان در حال رشد است به طوری که تعداد کودکان 2 تا 17 سال که کامپیوتر را در منزل استفاده می‌کنند از 48% در سال 1996 به 70% در سال 2000 صعود کرده است. استفاده از اینترنت نیز از 15% به 52% در این دور‌ه 5 ساله افزایش پیدا کرده است.با توجه به این که اینترنت و تلفن‌های همراه به یکی از بخش‌های مهم زندگی روزمره ما تبدیل شده است، نمی‌توان کودکان و نوجوانان را در این حوزه پهناور و گاها خطرناک، نادیده گرفت.

حال با توجه به خبرهای رسیده، اولین اپراتور و سیم کارت تلفن همراه کودک و نوجوان با نام تین تاک توسط یک شرکت ارائه ‌دهنده خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل در حالی رونمایی شد که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روبان نمادین آغاز به کار این خدمت جدید را قیچی کرد.

امیری نیا در خصوص ویژگی‌های سیم‌ کارت تین تاک گفت: این سیم‌ کارت هم مانند همه اپراتورهای فعال کشور به شبکه سراسری مخابراتی کشور متصل می‌شود اما برای فضای مجازی به گونه‌ای طراحی شده است که کودکان و نوجوانان فقط در یک شرایط و محیط امن امکان فعالیت خواهند داشت. در حقیقت این اپراتور یک پلتفرم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا توسط آن همه اپلیکیشن‌هایی که در کشور وجود دارد و برای کوکان و نوجوانان مناسب است را به دست بیاورند.

حمیدرضا امیری‌نیا فعال حوزه آی ‌تی، ضمن حضور در این مراسم و صحبت در خصوص سیم کارت تین تاک، گفت: هدف از ارائه سیم‌ کارت مختص کودکان و نوجوانان، ساماندهی به فضای مجازی این قشر از هموطنان است که پدران و مادران و خانواده‌ها با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت فرزندان خود در عرصه فناوری‌های دیجیتال را شاهد باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی