خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول، با آغاز فصل تابستان 98 شرکت خدمات ارتباطی همراه اول تصمیم گرفته است سیم کارت دائمی خود را از 1 تیرماه تا 31 شهریور ماه سال جاری با 40 درصد تخفیف یعنی با قیمت 100 هزار تومان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
فروش ویژه سیم کارت‌های دائمی همراه اول با 40 درصد تخفیف آغاز شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول دائمی و همچنین شماره رند می توانند به مراکز و فروشگاه های همراه اول،و فروشگاه آنلاین اپراتور اول تلفن همراه مراجعه کنند.

مشترکانی که پیش از این سیم کارت‌های طرح 20 را به شکل سیم کارت 0912 اقساطی خریداری کرده اما هنوز تمامی وجه مورد نظر را پرداخت نکرده‌اند، می‌توانند مابقی وجه اقساط خود را با مراجعه حضوری به دفاتر و فروشگاه‌های همراه اول با قیمت جدید (طرح ویژه) پرداخت کنند.توجه داشته باشید این طرح شامل سیم کارت‌های دائمی طرح 20، ثبت نام بروز (فروش آنلاین) و گلچین که به صورت نقدی خریداری می‌شود، می‌گردد.

مشترکینی که در بازه مورد نظر اقدام به خرید سیم کارت دائمی همراه اول می‌کنند، علاوه بر این که از تخفیف 40 درصدی بهره مند می‌شوند، می‌توانند از بسته خوش آمد 1000 شامل 1000 پیامک، 1000دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت 90 روز پس از اتمام این بسته نیز استفاده کنند.

نظرات (۱)

  • حامد جرجانی
  • تبلیغات رایگان سایت شما  در سایت ما

    بازدید روزانه بیش از 30 هزار نفر از سایت ما

    تبلیغ بدون هزینه و  کاملا رایگان در کانال تلگرامی 

    تضمینی   ( به شما تضمین تبلیغ رایگان می دهیم)

    100 درصد

    جهت تبلیغ مراجعه به سایت و ارسال اطلاعات سایت خود از طریق نظرات یا کلیک روی محل تبلیغات شما

    http://azmooniha.blog.ir/post/144

    آزمونی ها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی