خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده و طبق آخرین صحبت های معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حسین فلاح جوشقانی، هم اکنون 90 میلیون سیم کارت فعال در کشورمان وجود دارد که بالغ بر 70 میلیون سیم کارت ها مربوط به نسل سوم و چهارم تلفن همراه می باشند.
 90 میلیون سیم کارت در کشور فعال است

در صورت تمایل به خرید سیم کارت اعتباری و دائمی  و همچنین سیم کارت رند می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

اگرچه برخورداری از سیم‌کارت در ابتدای ظهورش، لوکس و گران به نظر می‌رسید، اما اکنون تعداد سیم‌ کارت‌های موجود در بازار  از جمعیت موجود در ایران هم پیشی گرفته است.به عنوان مثال در سال 1392 تعداد سیم کارت‌های اپراتورهای مختلف 64 میلیون بوده است، اما در سال 98 این رقم به بیش از 90 میلیون رسیده است.

جوشقانی ضمن صحبت در مورد طرح رجیستری  و شفاف سازی در مورد آن، گفت: این طرح در جهت شفاف‌سازی و زیربنای کار سالم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری می‌شود، این طرح با مشارکت و همراهی گمرک، وزارت صمت و اپراتورهای تلفن همراه دنبال می‌شود تا ضمن اطلاع از فرآیند کالاهای وارداتی، از قاچاق تلفن همراه نیز جلوگیری شود.

در ادامه لازم است بدانید علاوه بر 70 میلیون سیم کارتی که مربوط به نسل سوم و چهارم موبایل هستند، امروزه تمامی شهرها، 30 هزار روستا و 30 هزار کیلومتر از راه‌های ارتباطی کشور از پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه بهره‌ می‌برند.

همان طور که می‌دانید بیش از یک سال پیش شرکا اپل امکان خدمت رسانی به اپلیکیشن‌های ایرانی و کاربران داخل کشور را قطع کرد، اما این موضوع نه تنها موجب عقب نشینی کارشناسان این حوزه نشد بلکه باعث بومی‌سازی و تولید سیستم عامل ملی در کشور نیز شد، به طوری که در حال حاضر  250 هزار برنامه کاربردی (اپلیکیشن ) فعال در کشور وجود دارد که آمار خیره‌کننده‌ای است و اهمیت این حوزه را نشان می‌دهد که با ایجاد بسترهای ارائه خدمات و اشتغال‌زایی، کشور را در مسیر توسعه قرار داده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی