خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با توجه به گزارشات اخیر از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در 22 آذرماه 1390،در بخش خبری 20:30 شبکه دو سیما گزارشی به نقل از چند غرفه دار بی نام و نشان در نمایشگاه الکامپ 2011 ادعا شده بود که اطلاعات خصوصی کاربران همراه اول و ایرانسل، اعم از شماره تلفن، نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، شغل، میزان تحصیلات، کدملی، کدپستی و آدرس»، جزو حریم خصوصی کاربران محسوب شده و به طور رسمی در اختیار آنان قرار می گیرد و کاملا محفوظ است.
اطلاعات خصوصی کاربران اپراتور همراه اول محفوظ است

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.
این گزارش می افزاید: پیمانکاران ارسال پیامک انبوه شرکت ارتباطات سیار ایران نیز تنها امکان ارسال پیامک به مخاطبین بر مبنای انتخاب «نوع سیم کارت دائمی و اعتباری، استان و شهر»، آن هم بدون دسترسی به شماره تلفن مشترک را دارند.
بر اساس این گزارش، همراه اول به عنوان پیشتاز عرضه سیم کارت در کشور که از ۱۹ مردادماه سال ۱۳۷۳، خدمت رسانی به کاربران ارجمند خود در سراسر کشور را آغاز کرده است، از همان ابتدا تا کنون خود را موظف به حفظ کامل حریم خصوصی کاربران دانسته و به هیچ وجه اجازه دسترسی به اطلاعات خصوصی کاربران شامل «شماره تلفن، نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، شغل، میزان تحصیلات، کدملی، کدپستی و آدرس»، را نداده است؛ تا آنجا که به عنوان مثال قبوض کاربران سیم کارت دائمی همراه اول با پاکت توزیع می شود که تا حد ممکن این گونه اطلاعات حتی در دسترس توزیع کنندگان و همسایگان نیز قرار نگیرد.
در پایان این گزارش، همراه اول ضمن رد کامل ادعاهای مرتبط با خود در بخش خبری مذکور، خواستار معرفی مدعیان مربوطه از سوی بخش خبری بیست وسی، برای پیگیری های قضایی شده است.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی