خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش های اعلام شده مدیر کل روابط بین اپراتورهای همراه اول عباس لطفعلیان در نشست خبری با واحد روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام نمود: در 4دی ماه 1388 تماس های دریافتی کاربران کاربران سیم کارت همراه اول توسط اپراتور اتصالات امارات از 516 تومان به 167 تومان کاهش پیدا کرده است.
کاهش تعرفه 68درصدی تماس های دریافتی همراه اول در شبکه امارات

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

مهندس لطفعلیان با تأکید بر اینکه رومرهای همراه‌اول بیشتر به کشورهای عربستان، امارات، ترکیه و سوریه سفر می‌کنند و این کشورها از نظر رومینگ بین‌الملل برای همراه‌اول مهم هستند اظهار داشت: تمرکز ما برای ارائه تسهیلات بیشتر بر روی این کشورهاست.
وی با اشاره به اینکه همراه‌اول در حج سال گذشته برای اولین بار موفق به انجام مذاکراتی در خصوص کاهش تعرفه تماس‌های دریافتی شده است بیان داشت: با مذاکراتی که در سال گذشته با اپراتورهای عربستانی انجام دادیم، تعرفه تماس‌های دریافتی را از ۶۵۰ تومان به ۱۶۷ تومان (۷۴ درصد) کاهش دادیم

.وی افزود: بخاطر استقبالی که مشترکین از این اقدام کردند ما تشویق شدیم تا تلاش‌هایمان را بیشتر کرده و با اپراتور اتصالات امارات نیز وارد مذاکره شویم.
لطفعلیان اظهار داشت: از این پس مشترکین ما در کشور امارات که در شبکه اتصالات تماس دریافتی داشته باشند، بجای دقیقه‌ای ۵۱۶ تومان ۱۶۷ تومان شارژ می‌شوند و کماکان تعرفه تماس خروجی به مقصد ایران دقیقه‌ای ۱۶۳۴ تومان خواهد بود. از این رو توصیه می‌کنیم بمنظور استفاده اقتصادی از سرویس رومینگ بین‌الملل، مشترکان بیشتر از تماس‌های دریافتی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه "اتصالات" امارات از پوشش شبکه و کیفیت خوبی برخوردار است، هشدار داد: این کاهش تعرفه فقط در شبکه اپراتور اتصالات امارات است و شامل اپراتورهای DU و ثریا نمی‌شود، لذا مشترکان همراه‌اول می‌توانند با انتخاب دستی این اپراتور را انتخاب کرده و از این تخفیف بهره‌مند شوند.
لطفعلیان در پایان اظهار داشت: مذاکراتی با اپراتورهای کشورهای ترکیه و سوریه نیز انجام شده که بزودی خبرهای خوشی را در خصوص کاهش تعرفه‌های دریافتی این کشورها به اطلاع مشترکین محترم خواهیم رساند.

وی گفت: بع لت اینکه اپراتور اتصالات اولین و بزرگترین اپراتور امارات است این کاهش ۶۸ درصدی از اهمیت خاصی برخوردار است. همچنین بررسی‌ها نشان می دهد ۷۵ درصد رومرهای ایرانی حداقل یکبار از شبکه اتصالات استفاده کرده‌اند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی