خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور سیم کارت همراه اول با هدف جلب رضایت کاربران طرح های ویژه ای از جمله روزهای گرم حرفی، بسته های قیمتی و بسته های مکالمه خانواده را تمدید کرد در این راستا امکان استفاده از این تخفیفات را برای کلیه کاربران فراهم کرده است و کاربران میتوانند با خرید بسته های مورد نظر از امتیازات و تخفیفات آنها استفاده نمایند. 

اطلاعیه همراه اول در خصوص کد افزایش اعتبار 

مکالمه خانواده

در دیگر طرح تخفیفی ، امکان مکالمه رایگان ، به صورت نامحدود و همچنین دوطرفه بین دو مشترک ، در قالب "بسته مکالمه خانواده" فراهم شده است. بر اساس این طرح ، کاربران سیم کارت دائمی همراه اول با خرید یک بسته ماهانه ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه ای درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) می توانند دقایقی از آن را به یک یا دو مشترک دائمی دیگر هدیه کنند. پس از آن کلیه مکالمات مشترک اصلی با مشترک دیگر و بالعکس ، تا ۱ماه رایگان خواهد بود و از حجم بسته کسر نمی شود.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

روزهای گرم حرفی

در طرح "روزهای گرم حرفی" ، تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با پرداخت تنها ۱۰۰۰ تومان ، در طول روز ، از ۶۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ بهره مند شوند. این طرح بعد از زمان فعالسازی آغاز شده و تا پایان ساعت ۲۳ همان روز معتبر است. همچنین در این طرح ، زمان ۶۰ دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس صرف شود و نیازی نیست که حتما یک تماس ۶۰ دقیقه ای صورت گیرد.

بسته های قیمتی

طرح دیگر ، "بسته های قیمتی" شامل تخفیف در مکالمه ، پیامک و اینترنت است. بسته های ترکیبی "کم بسته" ، "خوش بسته" و "پر بسته" در این طرح قرار دارند که هر کدام از این بسته ها در برگیرنده میزان مشخصی مکالمه ، پیامک و اینترنت است و در ازای قیمت مشخص برای مشترک فعال می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی