خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با توجه به خبرهای اعلام شده از اپراتور همراه اول با رونمایی از طرحی دیگر در پایان اسفند ماه سال جاری کاربران خود را غافلگیر کرده است،این طرح با عنوان "هدف رو بزن"مختص کاربران سیم کارت دائمی می باشد و قوانین آن به این صورت است که بر اساس میانگین استفاده 6 ماه گذشته هر شخص به گروه های متفاوت تقسیم میشوند و برای هر کاربر،یک هدف یعنی مقدار هزینه و کارکرد مورد نظر تعیین میشود.در صورت رسیدن مصرف کاربر به هدف از قبل تعیین شده ،2 برابر همان مبلغ را تماس صوتی درون شبکه یعنی کلیه شماره های همراه اول و تلفن ثابت جایزه میگیرند.  

رونمایی همراه اول از طرح هدفت رو بزن

زمان استفاده از هدیه طرح هدف رو بزن تا پایان اسفند ماه 1393 است و کاربرانی که سریعتر به مبلغ هدف مشخص شده برسند وقت بیشتری برای استفاده از هدیه خود دارند ، لازم به ذکر است ثبت نام در هر روزی از ماه صورت گیرد ، کارکرد آن از اول اسفند حساب می شود. در جدول زیر نحوه فعالسازی طرح هدف رو بزن قابل مشاهده است.

آموزش فعالسازی

روش شماره ۲

روش شماره ۱

نوع درخواست

۳۳۲۱#*۱۱۱*

ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۸۲

ثبت نام و راهنما

۳۳۲۰#*۱۱۱*

ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۸۲

استعلام کارکرد

 

زمانی که مصرف کاربر به هدف تعیین شده خود برسد ، یک بسته هدیه که شامل دو برابر هدف تعیین شده است برای شخص فعال می شود. به طور نمونه اگر مبلغ تعیین شده برای هدف ، ۲۰هزار تومان باشد و مشترک این مبلغ را مصرف نماید ، مبلغ ۴۰هزار تومان هدیه برای وی فعال می شود.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند و از خدمات ان نیز بهره مند شوند.

قابل ذکر است که اعتبار هدیه ، برای خرید بسته قابل استفاده نمی باشد و هدیه برای ارتباطات درون شبکه (شماره های سیم کارت رند همراه اول ، تلفن ثابت و اینترنت) قابل استفاده است. همچنین هزینه هدیه در صورتحساب مشترکان در قسمت تخفیف ها درج می گردد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی