خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی شرکت مخابرات،روستائیان برای عوض کردن خطوط همراه قدیمی خود را به نسل های جدید 4G را اقدام نمایند.

مرکز گیلان مدیرشرکت مخابرات منطقه گیلان رسول آموی گفت در این طرح دارندگان خطوط های قدیم در 135 نقاط روستای گیلان باید سیم کارت های دائمی و اعتباری خود را عوض کنند.این طرح از امروز به صورت کاملا رایگان در اختیار شهروندان گرامی قرار گرفته است و میتوانند 2G، 3G را به4Gارتقا دهند.

الزام شرکت مخابرات برای تعویض خطوط همراه قدیمی روستائیان

مدیر شرکت مخابرات منطقه گیلان  از همه دارندگان سیم کارت رند نسل قدیم خواست با توجه به سرمایه گذاری مخابرات در بخش زیرساختی روستاها برای استفاده از این خدمات سیم کارت های خود را هر چه سریعتر تعویض کنند.
وی با بیان اینکه بر اساس برآورد ها هم اکنون 50 هزارسیم کارت در روستا های استان  قابلیت تبدیل به فور جی را دارند گفت : این طرح تا پایان تعویض سیم کارت ها ادامه دارد و روستاییان باید با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی برای تعویض سیم کارت های خود اقدام کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی