خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شرکت نگین ارتباطات آوا با برنامه کاربردی معروف آپ که بزرگترین دستاورد این سازمان می باشد.آپتل نام تجاری خطوط تلفن همراه این شرکت به شمار میرود.این شرکت قبل از آن تمام تمرکز خود را بر روی تراکنش های بانکی،خرید شارژ، انتقال پول،پرداخت اقساط و غیره گذاشته بود و قبل از وارد شدن این سازمان به مجموع اپراتورها پیوست.

آپتل خطوطی که به آپ نیاز دارد

خرید سیم کارت آپتل

شرکت آپ، فروش و خدمات این سیم کارت را نیز بیشتر روی برنامه کاربردی آپ قرار داده است. در واقع برای خرید سیم کارت آپتل فقط باید به اپلیکیشن آپ مراجعه کنید و هیچ فروش اینترنتی و حضوری در کار نیست! از این نظر شاید می توان گفت که یک نقطه ضعف برای آپتل به شمار می رود چرا که هر متقاضی ممکن است به یکی از راه های خرید دسترسی داشته باشد و محدود کردن آن چندان برایش جذاب نیست.

آپتل مدعی است که اولین ارائه دهنده سیم کارت های نسل جدید یا همان یوسیم در ایران است که می تواند برقراری مکالمه، ارسال و دریافت پیامک و دسترسی به اینرنت همراه 3G، 4G، 4.5و  LTEرا فراهم سازد.

خطوط های آپتل همگی دائمی است و خطوط تلفن همراه اعتباری به فروش نمی رسد. همچنین  خطوط رند را ارائه کرده است .اما نکته اینجاست که راه پرداخت هزینه موبایل هم برای مشتری وجود ندارد! درواقع متقاضی ابتدای هر ماه یک بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیام کوتاه را خریداری و فعال می کند و تا پایان ماه از آن بهره می برد. پس در واقع هزینه منحصر به فرد مکالمه یا پیامک یا حتی اینترنت پرداخت نخواهید کرد.

این اپراتور برای کسانی که از اپلیکیشن آپ استفاده می کنند واز مشتریان قدیمی و باوفای آن هستند نیز طرح های تشویقی و تخفیف های بسیاری در نظر گرفته است، مثلا اگر از مشتریان آپ باشید و تعداد مشخصی تراکنش در ماه داشته باشید، میتوانید سیم کارت های آپتل را با تخفیف های مناسبی خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

یکی از بزرگترین حسن های آپتل که مدیران آن روی این ویژگی مانور فراوانی داده اند، عدم ارسال پیامک انبوه برای مشتریان است! به این ترتیب اگر شماهم یکی از مشتریان این اپراتور باشید، طبق قول مدیران، هیچ گاه پیامک های مزاحم تبلیغاتی و اطلاع رسانی را دریافت نخواهید کرد.

 خطوط های آپتل با پیش شماره 09991 به فروش می رسد که قیمت پایینی هم ندارند. قیمت سیم کارت ها در ابتدا این اپراتور چیزی بیش از 170 هزار تومان است. آپتل در واقع یکی دیگر از اپراتورهای مجازی کشور یا همان MVNO است که حدود دو سال پیش توانست پروانه فعالیت به عنوان اپراتور مجازی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور دریافت کند.

این اپراتور برای برقراری ارتباط، از آنتن های سه اپراتور اول یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل سود می برد بنابراین مشکلی از نظر آنتن دهی، کاربران این اپراتور را تهدید نمی کند.

رومینگ

آپتل مانند دیگر اپراتور ها، خدمات رومینگ را برای کاربرانی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند ارائه می دهد. با استفاده از رومینگ شما می توانید به محض خروج از مرز های ایران نیز به خدمات آپتل دسترسی داشته باشید، به شرطی که در تنظیمات تلفن همراهتان گزینه Roaming را فعال کنید تا بتوانید از مکالمه، اینترنت همراه و پیامک با سیمکارت اصلی خودتان بهره ببرید.

تماس بین الملل

در کنار رومینگ، امکان دیگری برای شما فراهم است که بتوانید با عزیزان و دوستانتان در کشور های دیگر از داخل ایران تماس حاصل فرمایید و از یک مکالمه با کیفیت بالا لذت ببرید.آپتل هم اکنون در بیش از 800 شهر ایران فعال و در دسترس است.

کیف پول خدمتی دیگر از آپتل

شرکت نگین ارتباطات آوا ارتباط میان آپتل و اپلیکیشن آپ را در جزئی ترین موارد نیز حفظ کرده و حتی متقاضیان هر دو را به استفاده از دیگری تشویق میکند. یکی از سرویس این اپراتور، کیف پول است! با این گزینه شما می توانید با هر تراکنش در برنامه کاربردی آپ امتیاز کسب و هر امتیاز را در کیف پول ذخیره و پس از مدتی به یک بسته ویژه سیمکارتتان تبدیل کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی