خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ه گفته ی مدیر کل سرویس های ارزش افزوده همراه ابوذر مهر منش برای رفع ابهامات «سرویس های ارزش افزوده» و شفاف سازی جامع تر،در 17 فروردین ماه 1398 دستور العمل عدم استفاده از قرعه کشی برای هدیه این خدمات به شرکت ها پیام رسانی نمود.به امید بهبود در تسریع روند کیفیت و کارایی از نظر محتوا و خدمات دیجیتال را شاهد آن خواهیم بود.

همراه اول اعطای جوایز از طریق قرعه کشی در سرویس های ارزش افزوده را ممنوع اعلام نمود

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله کسانی بود که سال گذشته قول داده بود تمام تلاش خود را برای سروسامان دادن به سرویس‌های ارزش افزوده انجام دهد.  ممنوعیت پیش‌فعال بودن سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری جدید همچنین سیم کارت رند خود رامیتوانند , نسبت به این نوع خدمات، حذف کدهای USSD ستاره سه مربع از صدا و سیمای ملی نیز از جمله اقدامات انجام شده محسوب می‌شود.

مهرمنش در خصوص اقدام سیم کارت همراه اول برای حذف اعطای جوایز در سرویس‌های ارزش افزوده گفت: ما سبد متنوعی از سرویس‌ها و محتوای دیجیتال داریم که ممکن است خیلی از آ نها را مردم نشناسند. بسیاری از این سرویس‌ها برای تبلیغات و شناسایی خود جایزه می‌دهند. ما این اعطای جوایز را محدود کردیم به اینکه مردم صرفاً خود کاربری و محتوا را بشناسند.

با توجه به صحبت‌های مهرمنش بین قرعه کشی و بخت آزمایی تفاوت‌هایی وجود دارد، اما متاسفانه برخی اجرای قرعه‌کشی برای اعطای جایزه را نزدیک به بخت‌آزمایی می‌دانستند.

وی گفت: مسیری که تاکنون در سرویس‌های قرعه کشی همراه اول اتخاذ شده مسیر غلطی نبوده و قابل دفاع است؛ او باور دارد این مسیر با اقداماتی همچون لاتاری یا همان بخت آزمایی به کلی متفاوت بوده و اکنون که این امر غیر ممکن شده، صرفا به خاطر شفافیت بیشتر برای کاربران بوده است.

مهرمنش در خصوص نقش وزیر ارتباطات برای ممنوعیت قرعه کشی در خدمات ارزش افزوده گفت: ما در سال گذشته جلسات متعددی با آقای وزیر و تیم ایشان داشتیم و مدل‌های پیشنهادی خود را ارائه کردیم. برنامه فعلی نیز بر اساس صحبت‌های رد و بدل شده در همین جلسات و تصمیم‌گیری‌های جمعی صورت گرفته و دستور مستقیمی در کار نبوده است.

گفتنی است همراه اول اولین اپراتوری است که ممنوعیت قرعه کشی در خدمات ارزش افزوده را عملی کرده است، و سایر اپراتورها هنوز به چنین اقدامی دست نزده‌اند.

یا سرویس های ارزش افزوده VAS ازجمله خدماتی است که اگرچه کاربردهای بسیار زیادی دارد اما به دلیل سواستفاده بعضی شرکت‌ها و اپراتورها از این خدمات موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است. به عنوان مثال پیامک‌های تبلیغاتی با متن فریبنده از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی یا سرشماره‌های شخصی ارسال می‌شود و کاربران را تشویق می‌کند با ارسال کد، شارژ یا سرویس رایگان دریافت کنند و برخی از کاربران با اعتماد به این پیام‌ها، موارد درخواستی در پیامک را انجام می‌دهند که در برخی موارد به ثبت و فعال شدن سرویس ناخواسته و متضرر شدن آنها منجر می‌شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی