خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اپراتور همراه اول با عنوان کردن موضوع جشنواره تخفیفی سیم کارت های رند در حال حاضر از علاقه مندان به مزایده های به روز ازاین اپراتور کشور بوده اند دعوت نمود.که  از آخرین مزایده همراه اول حدودا چندین سال گذشته است.و در انتها با حراج این اپراتور آشنا میشوید.

فروش ویژه سیم کارت های رند همراه اول

از تاریخ ۲۸ آذرماه در سال ۱۳۹۴ همراه اول از «حراج سیم کارت های رند» توسط سایت mci پرده برداری کرد. هر فرد می تواند و با پرداخت بیعانه ۳۰ درصدی قیمت اولیه هر خط ، در حراج شرکت کند.خطوط هایی که در حراج قرار میگیرند دارای یک قیمت پایه هستند و البته قانون شرکت در حراج مفصل است که به زودی شرایط آن را در بخش اخبار وب سایت رند قرار خواهیم داد.

این حراج که به گفته همراه اول با توجه به استقبال مشترکان سیم کارت های رند این اپراتور برقرار شده است دارای مکانیزم جذاب و روانی است. سیم کارت هایی که در این حراجی ها قرار می گیرند ، خطوطی هستند که از قبل توسط همراه اول عرضه نشده و به صورت صفر می باشند.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی