خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انتشار فراخوان برای کاربران اینستا در روز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) در رسانه اجتماعی با به تصویر کشیدن حال و هوای برگزاری این جشن با شکوه را در تمامی شهرهای ایران  را خبر داد. در قرعه کشی 50 بسته گیگا بایتی اینترنت همراه شرکت نمایند.

بعد از اتمام مسابقه #بهاردرشهرمن با ثبت بیش از 2400 عکس در اولین روز فروردین1394، ایرانسل با انتشار فراخوانی از تمامی کاربران اینستاگرام دعوت کرد تا با انتشار عکس و فیلم‌های 15ثانیه‌ای خود به همراه هشتگ #بهارانتظاردرشهرمن حال و هوای شهرخود در ایام برپایی جشنهای مربوط به ولادت باسعادت حضرت مهدی  را با دیگران به اشتراک گذاشته و در قرعه کشی 50بسته یک گیگابایتی اینترنت همراه شرکت کنند.

 

فرا خوان ایرانسل در رسانه اجتماعی

ایرانسل در فراخوان خود برای شرکت در این مسابقه رک کرده اگر صفحه اینستاگرام کاربر بنابر اعلام ایرانسل، عکس ها و فیلم هایی که خارج از بازه زمانی ۹ تا ۱۳ خردادماه سال جاری ارسال شوند، در این مسابقه شرکت داده نخواهند شد و برندگان جوایز قرعه کشی، ۱۷ خرداد ماه سال جاری از طریق حساب رسمی ایرانسل در اینستاگرام با شناسه ایرانسل معرفی می‌شوند.

در حالت "شخصی" قرار داده شده باشد، امکان مشاهده آثار وی و شرکت در این مسابقه وجود نخواهد داشت و تنها آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شوند که کاملا مطابق با موازین اخلاقی و اسلامی و موضوع مسابقه باشند.

اینستاگرام مشهورترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و ویدئو بر طبق تلفن همراه است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی