خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شاتل موبایل بزرگترین اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G  و  4G/LTEدر سراسر کشور است که برای اولین بار در ایران، فناوری نوآورانه سیم کارت هوشمند را به بازار تلفن همراه معرفی کرد. این اپراتور همواره در این سال ها در تلاش بوده تا با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت پرسرعت و پیاده سازی ایده ها و فناوری جدید و خلاقانه، علاوه بر ایجاد تحول در صنعت ارتباطات کشور، لذت ارتباط آسان و باکیفیت را برای مشترکین خود فراهم نماید.

شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولدش هدیه می دهد
طبق گزارشات، شاتل موبایل یازدهم شهریور 1401 پنج ساله می شود و به همین مناسبت به رسم هر سال به پاس همراهی مشترکین خود برای آنها هدایای ویژه ای در نظر گرفته است
. به تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، ۶۰ دقیقه مکالمه و یا یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه داده خواهد شد.

این اپراتور همواره در تلاش بوده تا گسترده ترین پوشش دهی خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه مبتنی بر فناوری های ۳G، ۴G، و ۴٫۵G  را برای مشترکینش ارائه کند.

عرضه سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با قابلیت اتصال به هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی رادیویی میزبان، قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس محبوب فیلم و سریال نماوا و عرضه متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی، از ویژگی های متمایزی است که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده و می کوشد همواره با بهبود کیفیت خدمات خود برای آنها ارزش آفرین باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید سیم کارت های شاتل موبایل می توانند به وب سایت این اپراتور مراجعه کنند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی