خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مدتی پیش مدیر عامل کمپانی وان پلاس پیت لاودر پستی اعلام کرد که این کمپانی قرار است با برند اوپو با یکدیگر ادغام شوند. درواقع به جزئیات دقیق تری اشاره نکرد. اوایل اکثرا تصور می کردند وان پلاس از نظر منابع نرم افزاری، کمک بیشتری از اوپو دریافت خواهد کرد؛ این عمل نیز در گذشته اتفاق افتاده است. همان طور که می دانید محصولات وان پلاس در چین از رابط کاربری ای استفاده می کنند که نسخه ای شخصی سازی شده از ColorOS به شمار می رود.
وان پلاس به برند زیرمجموعه اوپو تبدیل می‌شود

در‌حال‌حاضر اوپو، وان‌پلاس، ریلمی و ویوو از زیرمجموعه‌های شرکت BBK Electronics محسوب می‌شوند؛ اما در بازارهای جهانی، تنها شرکت وان‌پلاس به‌خوبی شناخته شده و طرفداران بسیاری به‌دست آورده است.در‌این‌بین، به سِمَت پیت لائو نیز اشاره شده است که علاوه‌بر وان‌پلاس با ارتقای سِمَت به مسئول بخش محصولات اوپو، روی تولیدات هر دو شرکت اوپو و وان‌پلاس نظارت خواهد کرد. چنین اتفاقی می‌تواند تأثیر مثبتی بر فعالیت هر دو شرکت بگذارد.

با درنظرگرفتن صحبت‌های پیت لائو، حدس زده شد نگاه دو شرکت به‌سمت محصولات وان‌پلاس در بازار جهانی خواهد رفت و احتمالا به‌جای رابط کاربری OxygenOS، شرکت چینی از رابط کاربری ColorOS استفاده خواهد کرد؛ اما پیت لائو چنین موضوعی را رد کرد و گفت رابط کاربری این شرکت برای محصولات عرضه‌شده در بازار جهانی همچنان OxygenOS باقی می‌ماند و شرکت چینی به توسعه رابط کاربری اختصاصی‌اش ادامه خواهد داد.

با افزایش محبوبیت وان‌پلاس، سران این شرکت خواستند سبد محصولاتشان را با عرضه گوشی‌های هوشمند در رده‌های مختلف سخت‌افزاری و پوشیدنی‌های هوشمند و حتی لپ‌تاپ متنوع‌تر کنند که تا حدودی نیز موفق بودند.حال، The Vergeگزارش داده که منظور از ادغام منابع دو شرکت وان‌پلاس و اوپو را متوجه شده است. ایوان بلس، افشاگر معروف، در حساب کاربری توییترش تفاهم‌نامه‌ای را منتشر کرده است که آن را به دو شرکت اوپو و وان‌پلاس منتسب می‌داند. در این تفاهم‌نامه، توضیح داده می‌شود که وان‌پلاس به‌زودی به برند زیرمجموعه اوپو تبدیل خواهد شد؛ اما همچنان به فعالیت مستقلش ادامه می‌دهد.

اگر به گذشته وان‌پلاس نگاهی بیندازیم، فعالیت این برند چینی به معرفی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ خلاصه می‌شد که برای رقابت با پرچم‌داران شرکت‌های مطرحی همچون شیائومی، سامسونگ، هواوی و ال‌جی به بازار عرضه شدند. پس از مدتی نیز، وان‌پلاس تلاش کرد در بازارهای مختلف دنیا ورود کند.

درحقیقت، تفاهم‌نامه فاش‌شده نشان می‌دهد سران دو شرکت اوپو و وان‌پلاس قصد دارند نه‌تنها در بازار چین، بلکه در بازار جهانی بیشتر فعالیت کنند و به‌دلیل اینکه وان‌پلاس در اروپا و ایالات متحده برند شناخته‌شده‌تری است، اوپو می‌خواهد برای جذب مشتریان بیشتر از محبوبیت وان‌پلاس استفاده کند. ناگفته نماند وان‌پلاس می‌تواند از منابع دراختیار اوپو برای تولید محصولات بیشتر و باکیفیت‌تر استفاده کند.

بااین‌حال، استفاده از منابع اوپو به وان‌پلاس به‌ویژه در زمینه تحقیق و توسعه اجازه می‌دهد محصولات بیشتری بسازد و در بازارهای مختلف گسترده‌تر فعالیت کند. حال که برند چینی دسترسی بیشتری به منابع اوپو دارد، نگاه‌ها به‌سمت پرچم‌داران بعدی وان‌پلاس خواهد رفت و درواقع، باید دید برند چینی چه شگفتانه‌هایی برای علاقه‌مندانش تدارک خواهد دید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی