بنابر خبرهای اعلام شده، نابسامانی کارکرد نسخه موبایل «رایتل من» و دیگر برنامه های کاربردی iOS رایتل به خاطر محدود شدن از سوی شرکت اپل،میتوانید از نسخه وب آنها تمامی خدمات و امکانات شبیه به نسخه موبایل می باشند را استفاده کنند.
![دسترسی به امکانات نسخه iOS اپلیکشین رایتل من ازطریق نسخه وب دسترسی به امکانات نسخه iOS اپلیکشین رایتل من ازطریق نسخه وب](http://bayanbox.ir/view/5106868524435247860/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-iOS-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%84-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B2%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%88%D8%A8.jpg)
به گزارش روابط عمومی رایتل؛ طبق اعلام معاونت فناوری اطلاعات رایتل، کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی رایتل و دارندگان تلفن های همراه اپل می توانند نسخه وب اپلیکیشن های رایتل نظیر رایتل من و تلویزیون همراه رایتل را به صفحه اصلی تلفن همراه خود منتقل کرده تا امکان دسترسی راحت تر و همیشگی تا زمان رفع دایمی مشکل پیش آمده فراهم باشد، برای این منظور کافیست مراحل زیر را انجام دهید:
- مرورگر تلفن همراه خود را باز کنید.
پس از مشادهده وب سایت های اشاره شده، آیکون میانی پایین صفحه مرورگر را انتخاب کنید (آیکون Share)
گزینه Add to home screen را انتخاب کنید و سپس گزینه Add را بزنید.
با این اقدام، سامانه تحت وب اپلیکیشن های ذکرشده در صفحه اصلی تلفن همراه شما قرار گرفته و از این پس می توانید از خدمات و امکانات برنامه ها استفاده نمایید.